Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


144 Igazság – Mithra és a sátánizmus (75-83)

Nos, az elméleti alapok lefektetése után következzenek azoknak a nagy vallási irányzatoknak és hatalmi csoportosulásoknak az ismertetése, melyek alapvetően befolyásolják mindennapi életünket. Sokan talán azt hiszik, hogy a vallásnak manapság egyre kevesebb szerepe van az életünkben, de meg fogjuk látni, hogy mindössze annyi történt, hogy a régi hatalmi struktúrák némi ráncfelvarrással és elrejtőzve ugyanúgy rabigában tartanak minket, átlagos földi halandókat, mint száz vagy ezer évekkel ezelőtt... 

satan.jpeg

75.

A Mithraizmus egy ősi kultusz és teológia, amely Jézus előtt a 6. században született a perzsa I. Dárajavaus uralkodása alatt a Zoroasztrizmus szándékos korrumpálása, valamint a Meneshismus, továbbá a száműzött Yahudik (izraeliták) sátánista hiteinek beleolvasztása által. Ez egyben az első olyan Kultusz a történelemben, amely valójában két kultusz egyben – egy belső, mely titkos és egy külső, mely általánosan elfogadott. Ezenkívül ez az első olyan kultusz, amely teljesen megújult három különálló inkarnáció (kor) formájában;

Ebben a pontban van jó pár olyan kifejezés, mely magyarázatra szorul… Kezdjünk hát neki. 

A 144 Igazság a „cult” szót használja, melyet mi következetesen kultusznak fordítunk. A kultusznak több jelentése is van; a latin „cultus” szóból eredeztethető, s alapvetően vallási ceremóniát, valamely istentisztelet gyakorlati formáját jelenti. A mi meglátásunk szerint a szerző alapvetően szektát ért alatta – ahogy elemezzük az egyes kultuszok működési formáját, meg fogjuk érteni, hogy miért.

A Zoroasztrizmus sokaknak bizonyára ismeretlen szó, de ha azt mondom, Zarathustra, így már valószínűleg ismerős :) Ez egy ősi vallás és filozófia, mely a legnagyobb vallásközösség volt Perzsia (a mostani Irán) területén és már KE 3000 környékén elterjedt. Egyisten hit volt, mely szerint Ahura Mazda teremtette az anyagi világot, a növényeket, állatokat, az ősbikát és az ősembert. Az embereket szabad akarattal ruházta fel, s nekik életük folyamán választaniuk kell jó és rossz között, míg az idők végezete el nem érkezik, mert ekkor a világ egy kozmikus átalakuláson mennek át, a holtak feltámadnak, a jók üdvözülnek és halhatatlanokká válnak stb. A „gonoszt” Angra Mainju szellem képviseli, s feladata közvetíteni a választás lehetőségét igazság és hazugság, a jó és a rossz között. 

A legenda szerint Angra Mainju megölte az ősembert és az ősbikát (!), s ezzel legyőzte Ahura Mazda teremtését – ekkor öltött testet Zarathustra, a próféta (születésének pontos időpontja nem ismert, KE.1100-600 körülre teszik). Zarathustra megreformálta a Zoroasztrizmust, megihletve életével és munkásságával több híres gondolkodót, pl. Nietzsche-t és Osho-t is, akinek a Zarathustra c. könyvét mindenkinek melegen ajánlom olvasásra.

Meneshizmus alatt a Baba Rabban (vagy másnéven Menes-Heh főpap, Nethanel legidősebb fia) által létrehozott Israel és a Menes kalóz-törzs sátánista vallását értjük. Erről lesz még bőven szó…

76.

A Mithraizmus első kora és első változata az „Ortodox Mithraizmus”, amely KE. a 6. századtól KU. az 1. századig tartott. A második kora és formája az „Apokaliptikus Mithraizmus” volt, amely az 1. században alakult ki és a 4. század végére szűnt meg. A harmadik kora és formája, a „Reformált Mithraizmus” a 11. századtól alakult ki és a Római Katolikus Vallás, más néven Vatikánizmus formájában maradt fenn;

Vatikánizmusnak hívjuk azt az „dogmát”, mely a pápa abszolút dominanciájáról szól. Persze egyedül a jezsuita rend léte bizonyítja, hogy nem is dogma az a dogma...

77.

A Mithraizmus első formájában, az Ortodox Mithraizmusban, Adona Elohim (Elohim), a Nap-isten és „Úr Isten” (Lord God), valamint Ishtar (Ashtarot, Ashtart), a „Mennyek Szűz Királynője” magjából születik meg Mithra, egy un. alapkövet (sziklát) képezvén Jeruzsálem korábban elpusztított templomának lábánál. Mithra ezek után élete első éveit e sziklában található barlangban élte le, melyet a lelkek kútjának is neveznek ma;

78.

Mivel a Yahudi (izraelita) jogrendszer gyökereit a neolitikus kori szóbeli „Szent Törvény”-ből, vagy Cuilliaéan törvényből származtatja KE 1070-ből, az írás használatát Yah(weh), más néven G-d előtt utálatos dolognak tartották. Ennek okán a babiloni Yahudi papok által kreált Mithrászi törvényeket G-d (Isten) elleni óriási eretnekségnek tartották. Azonban a KE 4. században, a Yahudi diaszpóra (szétszóródott zsidó közösség) görög és arámiai nyelvet használt az északi, latint a nyugati és perzsát a déli és keleti területeken;

Újabb ismeretlen szó: Cuilliaáan. Ezt a részét meglehetős gondossággal törölték ki a történelemből, ám úgy tűnik, az ókori civilizáció leginkább e több mint 9000 éves kultúrának a jóvoltából indult ugrásszerű fejlődésnek: ez pedig a nagy Cuilliaáan varázslók és papok társadalma Írország területén, melyet másnéven Druidáknak, ill. Holly Family-nek is neveztek. Később ők hozzák létre a szóbeli  Tará jogrendszert, amiről már a 63. pontnál írtunk.

79.

Mithrát sokféleképpen nevezték, mint például „Isten Báránya”, az „Isten Egyszülött Fia”, a „Megváltó” (Krisztus), a „jó pásztor” és az „út, az igazság és a fény”. Azt mondták róla, hogy a téli napforduló táján, december 25-e körül született és a tavaszi napéjegyenlőség környékén, március 23. körül véráldozattal halt meg, hogy „megtisztítsa a világot a bűntől”;

Köztudott az anomália, miszerint Jézus születésének és halálának időpontján majd 15 további isten vagy megváltó osztozik: ők is dec. 25-én születtek és húsvét környékén haltak meg. Ez utóbbi dátummal további probléma, hogy ún. mozgó ünnep: vagyis húsvét a tavaszi napéjegyenlőség első teliholdja utáni vasárnapra esik, márpedig hogyan halhat meg valaki minden évben máskor? Sokan ebből azt a következtetést vonták le, hogy Jézus is csak egy mondabeli alak volt… nos, a valóság valószínűleg nem ez, hanem inkább e két időpont lett meghamisítva, mint annyi más része a Bibliának. A Sangreal (Holy Grail) elmélet szerint Jézus, a názáreti apja a Cuilliaáan vérvonalból származó Joseph Ha Rama Theo volt, anyja pedig a leontopolisi főpap, Heli lánya…

80.

Apjával és anyjával együtt Mithra egy szent és törhetetlen Háromságot alakított, amelyben Mithra képviseli az igazságosságot, az igazságot és a hűséget. Ezért Mithra az eskük és a kötelességhez való hűség istene. Így, ha valakit mithraistának kereszteltek, ez a személy abszolút, múlhatatlan, feltétlen hűséget fogadott Mithrának és képviselőinek, a királynak és a főpapnak;

81.

A Meneshismus és sátánizmus kultuszaként a Mithraizmus ezekből sok kulcsfontosságú témát magába épített, melyek közül a legfontosabb a véráldozat alapvető és nélkülözhetetlen gyakorlata, a vezeklés, a folyamatos rituális áldozatok és a kannibalizmus, közvetlen ellentétben a Zoroasztrizmussal és a Yahudizmussal. Belső és külső kultuszként a Mithraizmus kulcsfontosságú szentségeinek két formája volt: a felsőbbrendű és a közönséges;

82.

A Közönséges Ortodox Mithraizmus keresztelési szertartásánál a beavatott egy fehér talárt és egy tüskés koronát vett fel, és menetben indult a templomba, ahol levetkőztették és egy sírgödörbe helyezték, amely felett egy perforált (lyukacsos) pódiumon állatokat (fiatal borjakat és bárányokat) vágtak le, melyen át vér ömlött rájuk, hogy e lények ezáltal „újjászülessenek” és „bűneiket lemossa a bárány vére”. A Felsőbbrendű Ortodox Mithraizmus keresztelési szertartásánál a beavatottat általában egy kő szarkofágba helyezték és bárány helyett egy emberi gyermeket áldoztak fel rituálisan egy oltáron fölöttük;

83.

A Közönséges Ortodox Mithraizmus „Utolsó vacsora” szertartásánál a tag kovásztalan kenyér és bor fogyasztásával ünnepelt, szimulálva Mithra testének és vérének kannibalizmusát s elnyerve az üdvözülést. Így Mithra Utolsó vacsorájának legszentebb szavai tanúsítják: „Az, aki nem eszik a testemből s nem iszik véremből, hogy ő egy legyen velem és én vele, az el nem nyeri az üdvösséget.” A Felsőbbrendű Ortodox Mithraizmus „Utolsó vacsora” rituáléjánál a megölt gyermek valódi vérét isszák és megsütött húsát eszik meg, általában csak a főpapok és a vezető elit tagjai;

S hogy milyen szép dolog is ez a sátánizmus, és hogy mennyire megtalálható még napjainkban is, ezért kiegészítő anyagként egy kétrészes írásban elemezzük a témát, s utána folytatjuk a 144 Igazságot.

 

 

 http://neoltsal.blog.hu

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.